Dagens diss!

Tänkte bara dissa en tjej som så många andra (kenza, foki etc etc etc) sitter och spelar helt oskyldig på hennes blogg. Hon skriver allt med perfekt stavning och slänger bara in perfekta bilder på sig själv där hon ser fin och fixad och perfekt ut. Alltså motsatsen till en skandalbloggerska, men idag slängde hon in världens horinlägg som avslöjde hur hon egentligen är! Hon har satt på min kompis POJKVÄN, mitt ex och flera andra killar har legat med henne, och ändå säger hon att hon är en oskuld varje gång till sina pojkvänner. Hon har en pojkvän just nu, som är skit ful och som hon bara UTNYTTJAR TOTALT. Mina läsare måste förstå att jag behöver skriva ut det här och skiter fullständigt i om hon får extra läsare av mig eller inte, har ni vett i skallen så stannar ni ju liksom inte ändå!
FUCK YOU YOU FUCKING WHORE!!!

Utseende är inte allt eller hur, och om ni har någorlunda mycket vett i hjärnan så förstår ni att denna tjejen är en riktig bitch! Jag är inte en person som skriver om andra människor och när jag väl gör det så har jag alltid en anledning!!! Usch vad sur jag är nu när jag för första gången gick in på hennes blogg och insåg att hon spelar så pryd och trevlig.
FUCK YOU!


melodyi.devote.se

melodyi.devote.se

melodyi.devote.se



UPDATE: Nej jag är inte avundsjuk. Har lugnat ner mig lite nu och tänkte berätta ännu närmare vad den här tjejen alltså har gjort i mitt liv. Hon har legat med min allra bästa kompis (ni som följer min blogg vet ju vem) pojkvän när dem fortfarande var tillsammans... dagen efter berättade han det för henne och sa att de båda var fulla, men sanningen är den att det bara var han som var full, hon var nästan helt nykter och hade bara druckit några cider. Förstår ni vilken hora hon är? Jag tycker synd om hennes pojkvän eftersom hon inte älskar honom på något sätt alls, hon är otrogen mot honom varje gång hon får chansen. Believe me!
XOXO, Amiepie

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad du är avundsjuk, man ser klart och tydligt att tjejen på bilden är 100 gånger snyggare än du. ditt troll

2012-07-26 @ 23:53:11
Postat av: Emilia

vet inte om du vill ha bloggbråk eller bara publication men du skämmer iaf ut dig rejält. ta bort det här inlägget och det nu, bara ett tips!

2012-07-27 @ 00:08:33
Postat av: Inkompetens-mördarn

Roligt att se att det finns så här idiotiska människor på bloggar... skaffa ett liv tjejen, bevis om vad du säger skulle vara bra, annars är allt du säger bara galla.

2012-07-27 @ 00:20:44
Postat av: Anonym

2012-07-27 @ 00:20:49
Postat av: Anonym

har tappat all respekt för dig HAHAHAHA DIN SLYNA!!! HUR FAN BEHANDLAR DU MÄNNISKOR?! VEM SKRIVER NÅTT SÅNT PÅ SIN BLOGG.... du kan nu säga hejdå till ALLA dina läsare

2012-07-27 @ 00:21:54
Postat av: sexyniknowit

snygg är hon iallafall. förstår att killar vill ha henne

2012-07-27 @ 00:24:47
Postat av: Inkompetens-mördarn

Förresten tycker jag att ala som inte håller med det här psyk-fallet kan sluta läsa hennes blogg, hon är inte värd tiden och orken.



Att personligen skriva skit om folk på sin blogg är riktigt fult, jag vet vem du skriver om, och jag kan med säkerhet säga att jag tror du bara hitta en random bild på Facebook eller en annan blogg som du tyckte du kunde göra narr av.



ditt liv måste verkligen suga...stackare, jag lider nästan med dig.

2012-07-27 @ 00:39:01
Postat av: Anonym

vad folk verkar bli sura för det här? Amie kanske visst vet vad hon säger....? ni känner ju ingen av dessa två så ska inte tjafsa så mycket heller

2012-07-27 @ 00:45:46
Postat av: Inkompetens-mördarn

Det står att du såg att hon erkände allt det här för nån dag sen på hennes egna blogg? jag har kollat igenom den från början till slut och bloggen är rätt ny. Jag ser ingenting som ens antyder till att hon uppfört sig så som du säger.



Snälla för din egna och andras skull, ge upp nu. Du ödslar bara massa tid på att få andra tro skit om henne istället för att blogga om saker som är sanna.



Måste kännas hemskt att vara så avundsjuk på nån eller sur på någon för ingenting, snälla sök expert hjälp.

2012-07-27 @ 01:12:10
Postat av: bella

Fast när det kommer till att hon låg med din kompis pojkvän så var det ju faktiskt inte hon som var en "hora" utan han. Tycker inte du heller framstår som mogen eller så pålitligt efter detta blogginlägget :) man får ju mer en bild av hur du är, än hur hon är. Det är lätt att sprida rykten och skriva massa skit om andra, det finns inga som helst bevis på att det du skriver stämmer. så tänker inte döma henne efter det.

2012-07-27 @ 01:16:49
Postat av: Inkompetens-mördarn

Bra Sagt bella

2012-07-27 @ 12:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0