Är jag elak?

Idag läste jag igenom min blogg lite snabbt, bara för att... fördriva tiden lite.
Upptäckte ganska snart att jag framstår elak. Vilket jag faktiskt inte är. Jag önskar ingen dåligt, utan kan vara väldigt ironisk. Mest för att jag tycker att det är kul. Jag står också för mina åsikter (inte person påhopp, utan åsikter om saker och ting.). Som till exempel när jag skriver att jag inte trivs i Sverige. Jag menar förståss inte att det är någons fel, utan att Sverige inte är landet just för mig. Förstår ni då? Det är gulligt att jag har fått så många läsare, helt plötsligt.
I also noticed that I've got a few english readers. That always makes me sooo proud!! :) How did you guys find my blog? I tried to type everything in english a while ago, but since I live in Sweden, I realised that this should be a swedish blog. I hope you still enjoy to read (look?) at my blog. And if there is something you want to know about me, you can just comment. :) I promise to once and a while type in english aswell, so don't get pissed about all the swedish on the blog. Big love to all of you! <3
By the way. Jag har idag drygt 2000 läsare. Visst, min statistik sjönk sen förra året. Men nu ska vi jämföra med idag. Right?;)

Kommentarer
Postat av: JESSICA<3

I live in Denmark, and I read your blog everyday!!!! PEEAAACE AND LOVE. I love yooou!!!!

2011-11-07 @ 18:09:23
Postat av: Amelie

Dear Jessica,

i'm glad to hear that! :) Love you too.

2011-11-07 @ 18:10:04
URL: http://ameliediamond.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha oj lilla gumman, du som klagade på dessies engelska, din SUGER rätt hårt kan ja berätta för dig.

2011-11-08 @ 00:19:42
Postat av: ameliediamond.blogg.se

Svar till anonym.

Roligt att Du påstår det, tyvärr är engelskan mitt första och mitt hemspråk!:) bättre lycka nästa gång! Pussar!

2011-11-09 @ 20:36:35
URL: http://ameliediamond.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sen när har du börjat svara på kommentarer då, Amelie?

2011-11-13 @ 11:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0