Svårt att visa mina känslor.

Så har jag alltid haft det. För de som jag gillar, för de människor som jag verkligen tycker om eller helt enkelt älskar, har jag alltid haft svårt att visa mina känslor för. Det är liksom samma sak nu. Jag är kär i en kille. I en ny kille (ja det blir det ju i allafall i bloggen med tanke på hur länge sen det var jag uppdaterade.) han min nya mr.mister, mr.x, mr.perfect osv.

Förrvirrande, va? Men så är det. Det är tyvärr över med Amelie och Sakkarias, Sakkarias och Amelie. Det höll ett tag, och jag är glad över den tiden som var. Jag kommer aldrig att glömma, för vad finns det att glömma egentligen? En massa underbara minnen. Som har fått mig att le varje morgon. Så som sagt, jag tänker inte glömma.
Men visst. Jag har gått vidare, jag är kär igen. Jag är 15 år, jag är naiv, jag är osäker, jag är... ja ni förstår nog. Jag är helt enkelt kär igen, jag föll för en kille -igen.
Missförstå mig inte, jag, Sakkarias och Casandra har otroligt starka band. Vi är en familj, vi tre. Mina älskade vänner och jag. 

Vem som gjorde slut? Det var han. Men förmodligen skulle jag också gjort slut om inte han hade gjort det. Så kanske var det lika bra.

Oj då, nu fick jag väldigt bråttom till doxningen (har börjat med det, för att få ut min inre ilska eller nåt.. hahaha)
hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

har ni gjort slut!?!??

Fett trök! Men då tar jag honom då

2010-10-01 @ 18:10:46
Postat av: Anonym

ofta man skriver ut det också. vem som har gjort slut och allt

din bitch

2010-10-01 @ 19:00:01
Postat av: Anonym

Vad är det för fel med att skriva ut vem som gjorde slut? Man får stå för sina handlingar.:)

2011-03-09 @ 20:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0