Det är inte alltid lätt, när det är svårt.

Är hemma från boxningen nu, mår dock inte särskilt bra. Jag brukar må bättre efter b-lektionerna, men inte idag.
Kände bara.... naaaj... så ja. Jag stannar hemma ikväll, och deppar - faktiskt. För det får man göra när man har gjort slut med sin pojkvän *hähä*.
Men vi får se hur det blir med den saken. Jag är en ganska känslokall person, gråter mycket sällan och när jag gör det så gör jag det utan ett enda ljud. Tänker gör jag inte heller, kan gå ut och köpa ett kylskåp utan vilken som helst anledning. Ja, när jag är väldigt upprörd eller ledsen vill säga.
Aja, har i vilket fall inte någon lust att festa, som mina vänner ska göra idag. Har även fått en del kommentarer på det förra inlägget, som jag har tagit bort. Ni är så dumma som kommenterar min blogg anonymt, och ni är så dumma som inte kan visa ens lite respekt. Vill inte ha kommentarer på förra inlägget. Finns liksom inte så mycket att kommentera. Men aja, har tagit bort alla nu, men de som är kvar eller kommer in får vara.
Btw, tog en snabbis-ful-emobild nyss. Håret är fortfarande lockigt sen skolan, tur det - att iallafall någonting håller sig! :)

Nu hör jag att pappa har kommit hem (visste ni förresten att jag brukar säga "far" till pappa och "mor" till mamma, hmmm.. :D) har bett honom att köpa Ben&Jerry jordgubbsglass till mig. Ska frossa i mig stora bitar... och se på legally blonde! Och även hoppas på att gå upp i vikt lite (går nämligen aldrig upp i vikt..) .
Hörs senare hörrni! Kramar.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0