Semesterfunderingar

Alltså. Jag är förvirrad.. jag har övertalat mamma och låta mig åka med Sakkarias och Casandra på semester ensamma någonstans i sommar, men vart?! Cassie har inte tålamod att leta efter det perfekta semesterstället, hon blir irriterad och tar det första.. och Sakkarias? Haha ja älsklingen har lite tråkig smak vad gäller semesterplatser (a)! Så nu sitter jag här och letar som om det gällde livet (vilket det gör!) men jag hittar dessvärre inte så många jätte jätte jätte helt perfekta ställen?! Vi är alltså ute efter ett 5-6 stjärnigt hotell, mest för bekvämlighetens skull! Förra året var jag på det sexstjärniga hotellet Negresco med pappa och det var hur fint som helst där! Alltså det var som att sova i ett palats! Men jag tvekar på att jag skulle vilja åka dit igen, med tanke på att vi är ute efter att få festa, mysa och ha det jätte bra tillsammans mer än att bo på ett museum liknande hotell..






Det sexstjärniga hotellet, lyxigt? - jodå.

Sen har vi funderat på att åka till Hawaii, där har vi ju alla redan varit med det är så fint så man får aldrig nog!



Jag ska fortsätta mitt sökande efter semesterplatser! :) Ni får jätte gärna kommentera om ni vet något bra, och gärna andra tips angående att åka utomlands nu i sommar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har massor av tips... men dem är lite "underklass" för dig :$ vet inte vad man ska tipsa till dig ens hörru ;o Månen?

2010-05-20 @ 16:33:49
Postat av: maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahaa

haru läst va din kille skriver på sin blogg angående din blogg??:p rätt åt dig.

2010-05-20 @ 18:12:44
Postat av: martin

Dumpa din kille!;)

2010-05-20 @ 18:14:51
Postat av: Anonym

lite läskigt lyxigt =o

var inte blondinbella på samma hotell?:o visste inte att det är 6-stjärnit :ooo

2010-05-20 @ 20:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0