Det här är läskigt patetiskt.

Vi har en bloggerska här i Sverige.
En ung kvinna på 20 år, som enligt henne själv har Sveriges största blogg (dock med ca 5000 bloggläsare mindre än Kenza?) på TV säger hon att hon har en mycket god självkänsla, men sitter och redigerar sina bilder HELT & Hållet, ändrar sina ansiktsdrag, sin kropp, håret, ansiktsutrycket.. allt? Ja det påminner mig själv om när man var liten och spelade The Sims. Man skapade "sig själv" precis som man ville se ut, inte som man verkligen såg ut.
Egentligen brukar jag aldrig bry mig om sådanna människor, jag menar - det är ju bara synd om dem.. men nu har jag plötsligt lust att visa er hur en riktig människa ser ut. En helt vanlig, inte smal och inte jätte tjock människa ser ut. Så innan ni låter någon bakom datorskärmen trycka ner er, tänk till lite. Alla är inte alltid ärliga!
Tjejen skäms väldigt mycket för sina polska ansiktsdrag.. hm, varför då? Du är också en människa ******, ditt hår är inte lika fint som en modells, man ser att du har sprutat in fett i dina läppar och du kanske inte har en så tränad kropp..? Men än sen då, det är bättre att se sanningen i ögonen, än att göra om sina bilder och faktiskt inbilla sig själv att man ser ut så. Nåja, jag hoppas iallafall att du är nöjd med dina photoshop-resultat, oss andra lurar du i allafall inte!


Inte redigerad till vänster, och väldigt redigerad till höger!;)

Edit: Hmm, som vanligt är det tolvåriga fjortisungar som kommenterar att dem inte ser skillnad på bilderna, så jag langar en till. Bara för att bevisa att jag har rätt!;)
Jag säger ABSOLUT INTE att tjejen på bilderna är ful. Jag vill bara visa er nackdelarna med photoshop.







Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med dig. hennes enda ursäkter till exakt allt är ju att man är avundsjuk, hahaah xD

2010-05-21 @ 22:40:10
Postat av: Patrick;)

not hot at all

2010-05-22 @ 12:30:44
Postat av: Anonym

varför uppdaterar du inte din blogg längre?

2010-05-29 @ 10:30:26
Postat av: Anonym

dregelar hon?

2010-10-03 @ 11:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0