Helgen har varit toppen!

Hej mina älskade festare! Eller, har ni festat i helgen? Det har jag! Men icke sådanna där fjortisfester, som ni nu förmodligen tror att jag menar, nej, jag har på min kompis mammas 50 års dag. Och oj, oj, oj.. ni skulle bara veta vad stort och vad feeeest det var! Haha, himla roligt alltså. Verkligen ALLA Stockholmare jag känner var där. Ni vet dem ifrån dem lite "finare" familjerna. Haha nej jag bara skoja. Men det är ju inte alla som har råd att göra en så stor fest varje gång man fyller år (särskilt inte om man är vuxen.. eller hur?), så ja, det var mest lite rikare familjer där. Men kul var det! Festen var i deras villa, men innan så hade Cicilia (dottern till mamman som fyllde år) en förfest för några särskilda inbjudna. Mycket skoj det alltså, och jag har en krypande känsla om att den här festen kommer vara på människors tungor ännu ett tag till. Du som bor i Stockholm, innerstad, du missade väl inte det här?;)


Förfesten (icke allvarlig posé dåe..)
Outfit:
Prickig klänning; H&M speciall beställning
Jeanskappa; Christian Siriano
Svart nagellack; ?
Drink; Sugarbaby
Tunnt skärp; Gina Tricot

(nej mitt hår är inte mörkare där uppe, det är bara blixten som spökar..)


Innan festen hade börjat. Ser ni att alla "männen" har smockings på sig..?


Ja, nu vet ni vad jag har gjort. Jag kan gissa på vad ni har gjort; Saknat mig..? =)
* Hehe, you know I love you! *
Puss babys!<3





Kommentarer
Postat av: Helena (:

Så söt blogg har du Amelie! <3

2010-03-28 @ 20:19:46
Postat av: S

finaste <3

2010-03-29 @ 10:13:20
URL: http://readtearsdontfall.blogg.se/
Postat av: Jelony

Jag var också där! Men inte på förfesten. Var du kvar på efterfesten?

I vilket fall så tyckte jag att det var jätte trevligt att festa med dig. Hoppas vi syns igen!

Hör av dig på min mail!

Kram,

Jelony

2010-03-29 @ 11:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0