Hemma hos Sakkarias!

Hey apor (det är ni hehe) :3 <3
Är hos min älskling nu, vi har nyss vaknat.. blev lite väl sent igår, fast vi var inte på fest eller nåt utan satt och kollade på Sex and the city! Haha och ja, han klagade som bara den (!!) och pratade sig igenom heeela serierna! Jag fattar det inte, varje gång vi ska kolla på något som jag gillar så sitter han och snackar som om vi inte hade setts på minst tio år.. jag bara wtf?! Haha. Särskilt under sex scenerna.
S: Du...?
Jag: Vänta!
* Tyst i tio sekunder *
S: Duu...?
* Svarar inte *
S: Amelie..? Du...?
* Svarar inte *
S: Älskling.. Amie..?

..... så fortsätter det så! Haha så söt är han alltså! :D
Men ska kila tillbaka till köket nu och äta fruskost med honom och hans familj c:
Vi höres!




Kommentarer
Postat av: yyyulvis

Han är mycket söt ska du veta ;'o (Y)

2010-06-29 @ 13:51:18
Postat av: Anonym

vrf uppdaterar du nt längre? Gör det !!

2010-07-18 @ 13:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0