Svar på tal; hår + frågestund

Postat av: jessica
men gud fyfan va fin du är!! så jävla vacker! en fråga bara du hade ju blondt sen färga du brunt och sen blondt igen är ditt år inte slitet alls? ;o

Hej fina Jessica,
och tack så mycket för dem söta orden! :)
Jaapp, jag färgade håret från blont till brunt och från brunt till blont, min naturliga hårfärg är då blond, så det gjorde det hela lite lättare att få tillbaka färgen tror jag. Jag blekte det hos frisören men det slet lite på håret ändå, så jag fick toppa topparna lite! Sen brukar jag göra egna hårmasker hemma. Till exempel olivolja är jätte bra för torrt och slitet hår, så man kan ta några matskedar olivolja och kanske 2 äggulor.

Sen har några frågat om jag ska ha frågestund nån gång.
Och visst, det kommer jag nog ha. Men är det någon som undrar något så brukar jag svara på frågor som ni kommenterar! Jag läser nästan alla kommentarer! :)


Kommentarer
Postat av: Miranda

Varför frägade du tillaka till blont?:( brunt passar dig bättre (A)!

2010-01-11 @ 18:11:06
Postat av: Cassie

Hallå bbygirl! ring !:o <3 nu!:o <3

2010-01-11 @ 21:25:32
URL: http://casandraholst.blogg.se/
Postat av: Melissa

men åh kan du inte bara ha frågestund:D?

vill ju fråga maaaassor inte bara en fråga haha:D <3

2010-01-12 @ 13:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0