Små tuttar är nice!

Heej älsklingar! Jag kom visst hem tidigare än vad jag hade räknat med, jaja, toppen! Då hinner jag få ner mina tankar innan dem rinner bort - höhö.
Jo det är nämligen såhär, att jag äääälskar små boobies! Jag tycker det är snyggt, och jag skiter i vad ni killar säger, hallå, vill ni ha kuddar så åk till IKEA och köp där istället! Men låt våra tuttar vara små och perfekta! Usch det värsta jag vet är fett på brösten, iuuuue jag spyr bara jag tänker på det!

Jaja, det var det. Känner mig otroligt sur just nu, vet inte varför, men det var väl för att någon äcklig kille på festen hade pratat om sommaren "Blonda flickor med stora bröst, förresten, skit i hårfärgen! Bara stora bröst duger, jag blundar ändå när jag knullar!" hade han sagt. Usch, jag mår illa...



Kolla Mary-Kate! Kooooolla, modell, kändis, snygg, och noll tuttar.. eller okej, inte noll, men inga äckliga fettberg som hänger där, usch, usch, uuuusch!

Så jag säger det bara, ni tjejer som blev kallade för "plankor" förut, nu är det slut på det! Det är sånna tjejer som dem vill se i modevärlden, "plank-tjejern" blir modeller, dem med bröstfett bantar!
HA-HA-HA.. suck on that boys.
Oj nu låter jag otroligt sur :s , undrar varför? Nej men jag blir irriterad, på killar som tror att våra bröst är kuddar/madrasser (?!).
Jag ska nog göra ett jätte långt inlägg för just er pojkar, så att ni får lite vett i hjärnan..
Jaja, ta hand om er flickor, och kom ihåg att aldrig låta i*ioter som den där äckliga killen kränka erat självförtroende!
Mullig & gullig = HETT, du blir en perfekt killmagnet!
Formig som ett päron = Passar perfekt till fruktsalladen
Äppelfiguren = MOTION, motion och vila, kämpa på för att bota fettman, men så länge som hälsan duger så kan man ju vara nöjd med sina kurvor
Smal som en planka = Ta ingen skit, kolla in tjejerna på Victoria's secret, hur beskriver man snyggingarnas figurer på annat sätt än just plankor!?




Kommentarer
Postat av: Caroline

Fan vilket härligt inlägg! Jag är chockad, samtidigt som jag bugar och bockar. :)

2010-01-30 @ 10:57:36
Postat av: Jouline

BÄST ÄR DU, håller med till huuuundra!:D

2010-01-30 @ 12:09:50
Postat av: Fiona

eller hur! det är fucking ute med tepåsar som hänger ner istället för bröst.. bra skrivet amelie, det är bara för att du skriver så bra som jag tycker att din blogg är bäst! <3 pusspuss gumman.

/ fiona

2010-01-30 @ 12:13:46
Postat av: stella blondie

öhm, jag har bigga boobs och alla älskar mig. hejdå.

2010-01-30 @ 14:16:34
Postat av: Anonym

så rätt!

2010-01-30 @ 20:01:26
Postat av: jocka

Jag vill bara säga att jag är en kille som äcklas av förstora bröst, jag gillar smala och inte för korta tjejer :)

2010-02-02 @ 17:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0