Så fult i skolan idag...

* Våran lärare kommer in till rummet där vi sitter *
Läraren: Hmm.. jobbar ni tre?
Anton: Aaaarå..
Läraren: Visa mig då?
Emil: Visa vad?
Läraren: Det som ni jobbar med..
Jag: Aha, ja det är väl den hära..
Anton: HIMDUISMÄN!
Läraren: Anton.. det här är en Svenska lektion, du är medveten om det va?
Emil: Ja precis Ante!
Jag: Aaa eller hur! Vi har faktiskt Engelska nu Anton smartskalle..

* pinsam tystnad *

Läraren: Skojar ni nu, eller?
Emil: Ehm, ja, ha - ha ..
Jag: Ha - ha - ha...

* läraren går ut *

Anton: Allvar, nu måste vi f*n jobba med Engelskan, ärligt morsan får spader om jag får dåligt betyg..!



Osch, det var länge sen jag skrattade såhär mycket ska jag tala om för er .. haha!

Kommentarer
Postat av: timmy

aahhhahahhahh cp klassen min (; <3

2010-01-13 @ 19:44:40
Postat av: Anonym

kan du inte ta en bild rakt framifrån så man kan se hur du ser ut egentligen?

Hatar ven när du har världens mista bilder som du kladdad svart färg på. Du ser så vacker ut. Om du bara börjar visa hur du ser ut så kan du säkert få en väldigt känd blogg.

2010-01-13 @ 23:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0