Me like & Please not!



1. Olika nyanser i blont hår - det största "failet" en blivande fejkad blondin kan göra är att färga sitt hår hel vitt / hel gult. Som ni ser flickor, så har naturligt blont hår (även om det är mycket lust) olika skiftningar! Håret ser levande, blankt och ännu en gång, levande ut! Me like olika blonda nyanser i håret.

2. MTV - the hills, the city, MADE.. you name it! Det går alltid bra program på MTV. En räddning i TV-världen helt enkelt! Me like Music TV.

3. Snälla killar - finns det något sötare än snälla killar? Nej precis! Bad boys out, and cutiez in! Ska jag vara ärlig så måste jag erkänna att jag tänder på snälla killar! Liksom, naaaw...
men jag har pojkvän, så inte ens snälla pojkar kan fånga min uppmärksamhet just nu!;) But still, Me like snälla killar!




Fjortisar - oj oj, så pinsamt säger jag bara. Till alla mina små bloggläsare, vill ni synas, så syns då på ett snyggt sett! Kritvita läppar, bajsbrun hy (+ en fet kontrast med dem vitbleka brösten) och skog i håret är ute.. det är mer 2005-06.. haha! Så ni små sötnosar, våga vara barn! Jag lovar er, man växer upp så snabbt, så ta chansen att vara barnsliga och gulliga när ni ändå är 12, Please not på fjortisar!

Solarium - usch vad jag äcklas bara av att höra namnet, jag är verkligen FÖR att det ska sättas 18 års gräns på denna cancer-framkallande-kropps-rosten! Fräscht o vara brun tycker ni? Men inte så fräscht att rosta sin kropp + få cancer vid 30 års åldern! Lita på mig, ni kommer att ångra er! Please not för solarium!

Skvallerbloggar - oh please, hur trött blir man inte på dem? Jag menar, skvaller om kändisar är kul, men skvaller om okända bloggare, SOM ÄR PRECIS VANLIGA MÄNNISKOR, inte rikare, inte snyggare, inte häftigare, det är tråkigt! Please not på er skvallerbloggare!


Kommentarer
Postat av: Lynette

Jag driver en skvallerblogg om mina kompisar. Hihi fast bara på skoj ju

2010-01-31 @ 22:07:04
URL: http://gossipombobo.blogg.se/
Postat av: S

Hunniebunnie (a)

2010-02-01 @ 16:29:17
URL: http://readtearsdontfall.blogg.se/
Postat av: Alba Hedman

bra lista! :)

2010-02-02 @ 16:48:16
URL: http://albahedman.blogg.se/
Postat av: Cassie

Söt sötare Amelie! :)<3

2010-02-03 @ 22:58:17
URL: http://casandraholst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0