Kvällens outfit!

Sådär ja! Nu är jag och Mikaela ombytta, det blev inte några speciella kläder idag, kan ju vara mysigt att bara vara lite lättklädd för en gångs skull också! Förresten har jag ju ingen att klä upp mig för, jag älskar ju mig pojkvän! ;)
Hoppas vi inte fryser ihjäl bara, brr!
Men kvällens outfit blev alltså:
Lila topp
Vita shorts
Nylonstrumpbyxor
Armband i guld

och håret sen, har jag fixat med äkta löshår, plattång, spray och glansspray!

Om ni undrar vad vi ska göra så ska vi på hemmafest! Som förr i tiden ;), kul kul!
Hoppas att ni får en trevlig fredag kväll nu, packa ner kondomer i väskan babes!








Kommentarer
Postat av: steffi

Snyggt Men Kallt? :'D

2010-01-29 @ 22:11:00
Postat av: Pauline

hur kommer det sig att du är så brun egentligen? Solar du solarium, eller är det brun utan sol?:)

bara undrar för jag pallar inte vara blek :<!

Kram på dig sötnos (L).

2010-02-06 @ 20:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0