Jag ska på semester



Det här vet nog dem flesta redan, men i slutet av februari ska jag på semester till Kreta ! ;) Egentligen skulle Cornelia också med, men vi har glidit ifrån varandra ordentligt på senaste tiden. Plus att våra föräldrar inte har mycket kontakt alls. Men älsklingggg Cassie och hennes familj ska med! ;D kommer bli otroligt kul! Liksom på semester med bästa vännen och pojkvännen, kan väl inte bli mycket bättre än så eller vad säger ni? Jo om vi skulle åka dit ensamma förstås, men som sagt så är jag och Casandra bara 14 och vi var nyss ensamma i Ryssland. Jaja, det blir nog inte så värst jobbigt med föräldrarna ändå. Mamma och pappa kommer ju mest vara med Casandras föräldrar och Sakke, Casandra och jag ska vara borta nästan hela tiden. Pratade med mamma om att vi tre skulle o i ett annat hotell också, men det blev "nej, nej, nej, Amelie, vi vill faktiskt ha våra familjer tillsammans och bo nära varandra!" så det fick bli samma hotell. Jag ska dela rum med Casandra och Sakke får ha ett rum precis brevid vårat så att man kan öppna dörren på verandan och vara där tillsammans. Haha! Hotellet vi ska bo på har 5 stjärnor och heter Moevenpick Resort & Thalasso Crete.


Lite av hotellet & bassängen som hör till, ligger nära stranden !:)

Jaja, det var det! Ungefär såhär lät det när våra familjer skulle bestämma vilket hotell vi skulle bo på.

Cassies mamma: Ja.. vad tycker ni då? *Visar ett annat hotell* räcker det med 4 stjärnor eller?
Pappa: Ehh.. få se här då..
Mamma: Va? Finns det ingen TV i rummet..?
Cassies mamma: Nej.
Cassies pappa: Men då tar vi verkligen inte det! 4 stjärnor och ingen TV, vad är det här?!
Pappa: Jag håller med, ska vi åka så ska vi ju ha det bästa, eller?
Alla: Mmmhhhh!

Och så säger dem att vi ungdommar är bortskämda, liksom vem kommer sitta och titta på TV på Kreta..? Suck..








Kommentarer
Postat av: timmy

Åh! SOFT!

2010-01-15 @ 17:43:49
Postat av: maaja

Du bor i en snobbig familj va?:P

2010-01-15 @ 18:57:58
Postat av: S

Det kommer bli helt underbart hjärtat! (L)

Bara du slutar stressa sådär för annars kastar jag i dig i vattnet det första jag gör! (A)

2010-01-26 @ 12:57:40
URL: http://readtearsdontfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0