Hejsan hejsan ..

Jag är fortfarande sjuk, så stannade hemma idag också. Sakke sov över hos mig, så det var jätte mysigt!
Hihi, igår kväll blev det liiiite pluggande, och en hel del snack, och sen myste vi framför en film och chips och läsk dock minns jag inte hur den filmen slutade och chipspåsen är oöppnad, och jag behöver nog inte berätta varför :$ ;) ! Iallafall så gick han till skolan sen, tiiidigt på morgonen, och jag fick en puss på pannan hihi.'

Nu ska jag fortsätta sitta i min sköna säng och titta på film på min lilla laptop! TÄÄÄNK om ni skulle sett mig nu, gaash, ruffsig knut i håret, pojkvännens t-shirt, osminkad och tjocka raggsockar på fötterna, haha! Dock är jag fortfarande sötsöt! Ni får ha det så bra, så ska jag se till o krya på mig!
Puoowsh!



Kommentarer
Postat av: linda ottosson

hej sötnos. krya på dig! vi saknar dig något otroligt i skolan skaru veta!

kärlek till dig från mig och klass 8.b! (L)

2010-01-26 @ 14:37:53
Postat av: Cassie

krya på dig gumman, kommer över till dig senare!:D

2010-01-26 @ 16:31:13
URL: http://casandraholst.blogg.se/
Postat av: mikaela

krya babe <3

2010-01-26 @ 21:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0