Första skoldagen!

Jahopp, då var det skola idag alltså. Så farligt var det faktiskt inte! Eller vad tycker ni? Jag somnade vid 2 tiden och gick upp halvsju. Hehe, dock är jag otroligt trött nu, men jag är glad också. För gissa vad?
Min NO lärare kom och berömde mig och Cassie idag, och hon ökade mitt betyg till VG! (Cassie hade redan VG).
En kille i min klass stirrade på mig och bah: WTF?! HAR AMELIE VG I NO?! Hmm stackars Jacob, blev du förvånad? Hah! Jag är ju smartheten her self! ;)

Förresten, varför ska det vara någon slags regel att man är extra snyggt klädd och fixad första dagen på terminen / efter lovet? Wtf liksom? Haha det var några små sjuor i våran skola som liksom hade dragit på sig korta kjolar / linnen & leggins, nej hörrni, det är fortfarande vinter!

Aja, själv hade jag på mig;
svarta jeans - MQ
marinblå tröja - SOHO
halsband - köpt i Ryssland
armband - köpta i Ryssland
+ under & ytterkläder (FEEEETHALSDUUUWKHH)



Och för er som undrar, japp jag har löshår! :)

Kommentarer
Postat av: missan

Snälla ha en frågestund för jag har massa frågor till dig!!:)

2010-01-11 @ 16:52:58
Postat av: <3

D uär nog den enda blondin bloggerskan som inte har tunnt och slitet hår!:O riktigt snygg färg och annorlunda hår frisyr <3

love ya.<3

2010-01-11 @ 17:04:25
Postat av: Delilah Thörn

Sv: Ja, det är riktigt synd amelie att det är just du som har förändrats så otroligt överdrivet mycket. Kul att du låter så mogen och go på bloggen och i dina texter. Det betyder ju att du förstår iallafall lite av rätt&fel, eller hur?

som sagt, synd amelie att det inte är så i verkligheten, eller hur?

förresten, svara gärna mig på MIN blogg / msn / VERKLIGHETEN?! istället för att skriva någonting litet i dina egna kommentarfält och sen ta bort det!

Anledningen till att jag skriver allt det här på din blogg är för att du ska få känna på dina egna bullar. om man ska säga så..

men i fortsättningen vore det ju verkligen uppskattat om du kunde prata med mig öga mot öga eller i telefon. Jag förstår att våran vänskap är över, men den stilen som du kör är riktigt låg. Sånt håller inte i längden lilla gumman!



// DELILAH .

2010-01-11 @ 17:36:15
Postat av: Cassie

Wihi! Vi är bäst Am! :'D

2010-01-11 @ 17:40:49
URL: http://casandraholst.blogg.se/
Postat av: fiona (:

Vacker du är, älskar din bloggish(((:

2010-01-11 @ 19:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0