Förändra håret

Nu till våren har jag lust att förändra håret, men jag vet inte hur jag ska ha det?!
Jag har haft mitt hår nästan hur som helst.. men just nu har jag det naturligtljusblont med askblonda slingor.



Men jag funderar på att färga underhåret svart, skulle det vara snyggt?
Har ju haft svart löshår ett tag, som på bilderna nedan.





Eller så kanske, kanskeeee, jag ska färga det blondare och klippa upp det, som jag hade i våras/somras.



Help me! Innan jag får adrenalinkick och färgar hela skiten brun igen.. (haha)
Aja, en sak är säker, jag är skitsnygg som blondin!
Hoppas nu bara att Pissiemjao färgar sitt hår gult / TRÅKIIIIIGT mörkblont, så att alla små fjortisar också gör det! Mohaha! ;)









Kommentarer
Postat av: Anonym

klipp det som på sista bilden för det var vrålsnyggt!:O

2010-01-25 @ 13:49:51
Postat av: Jonas

KLIPP KLIPP KLIPP KLIPP KLIIPPP!:) färga aldrigd et brunt igen för då ser du int elika snygg ut :<

2010-01-25 @ 15:45:17
Postat av: Jävla tönt-.-

2010-01-25 @ 19:06:42
Postat av: Karina J.

Du passar snyggt i brunt!:D

2010-01-25 @ 19:30:48
Postat av: Miranda

Du och S är så söta tsm! ((: <3

2010-01-30 @ 14:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0