Dagens vill ha!



Idag är det måndag, och jag är sjuk, gissa vad jag gör? INTERNETSHOPPAR, (ofc?) på lush.se .
Har beställt produkterna ovan, shampo för blondiner, havssaltspeeling och smoothie duschcreme, och även
en massageolja som luktar & ser ut som choklad till min älskling Casandra<3. Hihi, så kan ju hon och hennes pojkvän mysa lite nu efter att hon har stressat ihjäl sig med skolan..

Aa, det var det! Men måste bara tipsa er lyx-älskare hemsidan lush.se! Perfekt sätt att få provsmaka på hur det är att vara mig! ;)


Kommentarer
Postat av: Stellie

ööööh vem tror du att du är?! paris hilton?^o)

snälla.... bara för att du är född i en rikemansfamilj betyder det inte att du är nåt.. ^o)

2010-01-26 @ 12:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0