Bilder som väcker minnen!

Hej världens bästa!♥
Jag kollade igenom datorn, och har bara lust att lägga upp några bilder som väcker minnen och känslor, gamla som nya, so here we go!


Kompis & jag, precis när jag startat bloggen!


Jag som mörkhårig, gaaammal bild!


Jag mörkhårig & pojkvän, ifrån vintras


Jag! Ser ni min söta rosa TV, lovely <3


Jag, fjortistid.


Jag & Cornelia, saknar <3


Gammal bild, jag & Cassie bästavän.


Min älskliiing<3


Jag dagen innan Moskva!

Förresten så mår jag mycket bättre idag, har pratat ut med min älskade pojkvän, och allting annat spelar mindre roll!
Take care, puss!











Kommentarer
Postat av: Cassie

Jag älskar dig otroligt mycket stumpan! Du är det finaste jag har, alla minnen med dig, varje dag, det ska vara du och jag hand i hand livet ut! Eller hur? Jag lovar dig Amelie att du är den finaste vännen jag har, på alla sätt. Du har alltid funnits här för mig, precis som jag finns för dig, enda sedan lekis har det varit du och jag. Vill bara tacka dig för att du finns, och för att du är så underbar! (L)

för det gör ont när jag och du bråkar, som att en halva från mig bara rivs bort. Älskar dig stumpan!

Jag är din förevigt!

2010-01-23 @ 23:06:52
URL: http://casandraholst.blogg.se/
Postat av: Maya ~the one!

du är söt :)

2010-01-23 @ 23:34:28
URL: http://majjgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0