Bildbrist

Hello sweethearts!♥
Hur är det med er alla idag då?
Själv har jag det jätte fint. Jag har ägnat dagen åt att handla med mamma och pappa, vi åkte bil till Ica och köpte mat och annat till hushållet, thihi, senare gick mamma och jag till Bikbok och andra affärer och shoppade allt som kan tyckas vara onödigt, men kul.
sen har jag funderat på vilken systemkamera jag ska köpa, vill ha en riktigt bra! Så vet ni någon så kan ni tipsa, cas I'm suck on this.. och priset spelar ingen roll, pappa betalar!
Men så länge får ni enjooooooooy min bildbrist!
Nu ska jag kila ner och vara pappas lilla flicka, thihi,
Men sköt om er, puss puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

cutiepay !:)

2010-01-31 @ 21:37:06
Postat av: lilly

så söt är du!:D

2010-02-01 @ 16:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0