Svar på tal; Brun?

Postat av: Pauline
hur kommer det sig att du är så brun egentligen? Solar du solarium, eller är det brun utan sol?:)bara undrar för jag pallar inte vara blek :<! Kram på dig sötnos (L).

Hej fina Pauline! Hemligheten bakom min gyllenbruna hudfärg är... ingenting. Jag smetar inte in brunutansol-kräm och solar absolut inte solarium! Min naturliga hudfärg som inte är vit, plus den lilla brännan jag har kvar sen förra sommaren blir tillsammans den hudfärgen jag har nu! :)
Jag tycker inte att det är fräsht att fixa till en lys-brun bränna nu på vintern, för det första känns det så fejk, och för det andra så ödslar man bara tid. Dem flesta har inte chokladbrun solbränna på vintern, so what? Det är ganska smickrande att vara lite blek och se lite "mager" ut på vintern!


Nej tack till solarium! Jag trivs med min riktiga hudfärg, som varierar på vintern och sommaren!






Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med dig . :)

2010-02-07 @ 21:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0