Lid med mig, snälla!

Aaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuchhh, säger jag bara..
så ******** ont!! Nej jag har inte brutit armen, jag har bara vääärldens mensverk, ajj! Ni skulle bara veta, så låt mig klaga just nu, för det gör sjukt ont... ni killar asså .. ååååh va sur jag är just nu, ni skulle bara veta!
Jag ska berätta exakt hur det känns just nu. Det känns ungefär som att spy med magen, hela tiden! Nu kanske ni inte fattar men det är en äcklig spy känsla över hela min mage, halsen har torkat ut och det känns som att min mage "bubblar". Det här kallas mensverk små barn! :) Hehe, åh, nu känns det skönare... efter att jag har klagat för er...
NEJ DET GÖR DET INTE ALLS, SHIIIIT SÅ ONT... jag kräks nu , känns det som, urk! :(
Men det värsta är nog mitt otroligt sura humör, jag är sur, FOR REAL. Eller så är jag mer ledsen, för jag är inte arg direkt.. men sur.. jaja, det går inte att beskriva. Nästa gång ska jag träna mycket, mycket innan mensen, för det hjälper iallafall! Nu ska jag fortsätta klaga, på att det gör så hemskt ont.


Tog en bild med webbkameran nyss! Dem kallar mig @-face ...

Kommentarer
Postat av: lissie

Naaw :( stackars dig :/

2010-02-03 @ 19:55:06
Postat av: Mia~Maria

Haha sötnos då )):

lider med dig <3

2010-02-04 @ 16:03:24
Postat av: Mia~Maria

Haha sötnos då )):

lider med dig <3

2010-02-04 @ 16:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0