Fest med familjen..

Hejsan hejsan bitches! Mina föräldrar släpade med mig en fest som mammas jobbarkompis hade, hmm, eller fest och fest egentligen? Hon serverade drinkar, mat, folk dansade och dem vuxna satt och pratade med varandra. Ett riktigt snobbparty kanske man kan säga. Det är nog egentligen just det här jag saknar med London (för er nya läsare; pappa är från England.) Men men, det var väl inte det roligaste sättet att tillbringa en Torsdag på (NEJ, jag skolkar inte, utan har lov!) men det var iallafall något. Träffade några riktigt söta tjejer också!





Jag och Gabriella (Lägg märke till min kom-inte-närmare-än-så-och-vem-tror-du-att-du-är-blick!)

Och kvällens outfit? Ja ni ser själva.
* Lackleggins
* Högklackisar från DKNY
* Topp med rosett i färgen Bubblepink ifrån Dolce & Gabbana
* Lackleggins från Nelly.com

Accessoarer:
* Armband från Marc
* Rosett från ???
* Diamantring från ???



Oh Well, det var det! Sköt om er nu, och gör ingenting dumt, för det vet ni att jag kommer göra!
Godnatt mina kära läsare!♥

Kommentarer
Postat av: sässä

Du är lik paow på första bilden .. men sötare och utan glugg!:)

2010-02-18 @ 22:42:47
Postat av: åsa lind*

Diggar din stil, dock typ bara märkeskläder eller??:o

2010-02-19 @ 13:39:34
Postat av: Fackin' Bitch

Det ser ut som om du ska klämma ut en bajskorv på sista bilden!

2010-02-19 @ 18:53:38
URL: http://fackinbitch.blogg.se/
Postat av: Anonym

liten mini kopia av paow/pussi

2010-02-19 @ 21:08:06
Postat av: michaela

jag blir lite rädd för din läskiga pose.. plus att man inte ens ser din outfit vafan .. uh

2010-02-20 @ 14:28:06
URL: http://tardelicious.devote.se
Postat av: Cornelia

Älskar dig gumman. Så vacker är du!<3

2010-02-20 @ 22:11:47
Postat av: Anonym

söta!

2010-02-20 @ 22:25:56
Postat av: Amelie

Cornelia:

Du som är vacker!

Älskar dig. <3

2010-02-21 @ 20:37:58
URL: http://ameliediamond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0