Dagens vill ha!



Kom hit din snygging, och bli min! Jag är något otroligt sugen på cupcakes just nu... hmm tror nästan jag ska be pappa att vi ska baka / köpa några imorgon, kommer bli gotti! Jag har älskat dem här kakorna sen jag var mini-liten, men det var ett tag sen jag åt dem nu. Senaste gången jag bakade cupcakes med några kompisar var alla mina rosa, dock tycker jag mer om gul "glasyr" på, för jag tycker att jag kan känna den försöta smaken i den rosa karamellfärgen, hmm, kan det vara så?
Jaja! Jag vill iallafall ha, någon som vill bjussa mig på en cupcake? ♥

Kommentarer
Postat av: Simon

Mums :D

det ska du och jag baka nån gång amelie :D eller du får baka, för annars blir du ändå bara sur när jag bränner kakorna!!:(

men vi bakar iallafall :'D <3

2010-02-05 @ 14:22:17
Postat av: Anonym

uppdatera med bilder & sånt!!!

2010-02-06 @ 13:13:59
Postat av: Jessica

hej, fyfan va fin du är som sagt haha <; , asså kan du inte lägga upp en typ hel kroppsbild på dig med hela kroppen och ansiktet syns för du har as olika bilder på dig hela tiden så vet typ inte hur du ser ut hahaha, skulle va bra om du kunde det =D btw du är skit snygg!

2010-02-06 @ 15:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0