Besöksrekord på morgonen!

Tjullulu! Jag har äntligen vaknat, har ni? Jo men det verkar ju så.. eftersom jag har besöksrekord nu på morgonen.. Oj oj, hmm.. om det är någon som länkar till min blogg, så tack darling!


Iallafall. Som flera av er redan vet så ska ju jag till Kreta på måndag med min underbara familj plus min och min pojkväns familj. Vilket blir toppenkul! Vi ska  bo på ett femstjärnigt hotell (tyvärr på samma hotell som våra föräldrar), sola, festa, bada, shoppa och leva det liv som ni alla drömmer om (thihi!).
Jag ska inte dela rum med min pojkvän, utan med Cassie och Sakke ska dela rum med sin syster. Dock kan man öppna balkongsdörrarna så att våra rum blir som ett stort kan man säga.. åh så nice!

Jag och mina vänner har redan planerat vad vi bara måste göra när vi är där!
Slappa på Spa på morgonen
Bada och sola på eftermiddagen
Äta på dem absolut dyraste resturangerna
Festa utan att supa med dyra drinkar som ett gäng snobbar
Festa på barer tills midnatt med bara en regel: Bli inte full.
Vara uppe på taket och bubbla i bubbelpolen mitt på natten och ha en underbart dyr drink i handen
Shoppa
Lära känna några kändisar / någon med status
Gå på dyra utställningar med föräldrarna
Festa på mysiga discoteker
Skaffa fetaste solbrännan
Åka vattenskoter
+ going crazy, göra saker som snälla flickor inte bör göra.

Haha åhyes baby! That's how we play..


Good girl..
.. gone bad



Kommentarer
Postat av: Emily

Det låter härligt! Jag önskar min familj också ville åka på semester. Eller hade råd iallafall, fortsätt blogga snälla <3

2010-02-18 @ 13:32:08
Postat av: Issa

Hur många bloggläsare har du nu då?;)

2010-02-18 @ 14:38:43
URL: http://issaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är 14 år och dricker? Hmmmm... vad är det för föräldrar du har egentligen?

2010-02-18 @ 17:22:08
Postat av: Anonym

DU HAR STARTAT BRÅK MELLAN KISSIE OCH BLONDINBELLA!!!!

BIMBO!!!!!!!!!!

2010-02-19 @ 13:44:21
Postat av: S

Kommer bli massor med kul där sötnos!:D

' snart åker vi, wiiho! '

2010-02-20 @ 22:13:16
URL: http://readtearsdontfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0