Amelie hissar!

Chattkompisar

Har ni sånna? Vänner, men som ni aldrig har träffat. Utan bara chattar med. Det har jag, jag bodde ju i London ett tag, och ibland känns det som om jag har mer gemensamt med ungdommarna därifrån än folk från Sverige. Så i vilket fall så är jag medlem på några engelska webbsidor (inga svenska!) och då får man lära känna massor av nytt folk. Dock träffar man ju kanske inte en enda av dem. Därför brukar jag kalla dem för mina "chatt-kompisar". Jag menar.. visst, man har vänner och så men det kan vara super skönt att prata med någon som inte känner dig "in real life" och liksom inte vet att du är si och så.
Därför hissar jag chatt-kompisar! ;)
Jag har massor,
och jag vet att du också har det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0