Jag bestämmer ;) !


1. Amelie Diamond Jag måste ju helt enkelt vara Sveriges.. nej vänta.. världens snyggaste brud, eller en av dem iallafall, hihi, jag har liksom typ allt som en kille vill att tjejer ska ha, perfekta bröst, naturligt smal kropp, snygg rumpa, fint ansikte... och ... jag är blond, säg vad ni vill meeen... blondiner is the shit! Ingen vill ha er tyyp brunetter eller svarthåriga... och ni andra, blond ska man vaa liksom, thihi! I'm so hot!

2. Anna Anka Hon vet vad hon snackar om! Jag håller verkligen med henne, TJOCKA MÄNNISKOR ÄR EGOISTER! Anna Anka är en brud som är blond, jättesnygg och kommer med bra åsikter! Om man hatar henne så är det bara för att hon vågar tycka och tänka, och det är väl ingenting att hata för?

3. Cornelia Baske Hur kan man tycka att jag är ego? Jag älskar mina underbara och perfekta vänner! Ehm! Typ Nelia, hon är ju verkligen min andra halva, min lilla ängel, hur skulle jag klarat mig utan dig? Nej det skulle helt enkelt inte gått att leva utan henne, killar kommer och går, ni är inte viktiga, men riktiga vänner är det viktigaste och bästa man kan ha i sitt liv. Det finns ingen människa i världen som jag ser upp till så mycket som dig gumman, du är först!

4. Barndomsvänner Som Cassie, Delilah, E*** och ni andra som har känt mig sen jag var en liten busunge, jag måste få tacka för alla minnen som vi har tillsammans, och för att ni fortfarande finns där för mig. Även om vi inte är lika "tajta" längre så ställer vi alltid upp för varandra, det är jätte bra <3.


Fin finare Delilah    &   Finare finast Cassie

5. Överklass familjer, som till exempel vi, familjen Diamond, så sjukt överklass hihi! Men det är ju egentligen inget dåligt, jag menar, jag kan inte hjälpa att min mamma och pappa utbildade sig och fick jätte bra jobb med feta lön, fniss.. Fast det är ju så det är tänkt att det ska vara egentligen, man ska inte sitta arbetslös och slöa, suck! Arbetslösförälder = egoist ! Särskilt om man är arbetslös och dricker! Men iallafall, hissar oss överklass familjer!


1. Tant vinter jackor. Ni har väl sett sånna där jackor som är i dun och ser ut som fjällräven fast dem är jättetunna, korta och tajta! Ni vet sånna som tanter har på sig..? Och sånna finns ju te.x i silverfärg från Zara, i mean.. Hur fan kan man ens sätta på sig sånna jackor?! No style..

2."Tele2's jävla nätvärk!" Jag hatar tele2! Nu måste jag köpa företags internet, eftersom jag är inne så jäkla mycket på min internet så att hela tele2 Krashar! Helevetes skit också.. Men måste köpa företags internet nu så då kommer allting att funka korrekt!

3. Chips, cola, pizza, pommes. Rent ut sagt, tjockis mat! Dock gick jag på donken idag, men vilket var en engångs-grej! Men egentligen hatar jag allt sånt där! Jag är emot fett. Det är så jävla äckligt med fett. Jag hatar det, de förstör folks liv så otroligt mycket. Fett försvinn!

4. Läskiga småflickor Jag menar.. okej.. jag är 14 år .. (visste ni det förresten?) men jag sminkar mig iallafall inte så att brunkrämen rinner ner för ansiktet! *Suck* kollade in en liten tjejs blogg nyss, hon är 11 år, hennes blogg heter nåt i stil med dessies syster, och hon tror typ hon är jätte känd, hahahahah, höll på dö av garv liksom lilla gumman då , gå och lek färdigt i sandlådan! ;o och värst av allt, hon skriver jätte mycket i sin blogg om att banta, olika metoder för att gå ner i vikt osv.. o-m-g!





Kommentarer
Postat av: elva ;d !

What är hon 11? xD hahaha ofta man sminkar sig när man är 11? xD

2009-10-29 @ 14:57:03
Postat av: olivia

hahahaha, åh, din blogg alltså.

jag blev nog en aning dummare när jag läste det här.

wannabe?

2009-10-29 @ 15:53:33
URL: http://indiepop.devote.se
Postat av: qqqqq

HAHAHHAAHHAHAHAH DRIVER DU?! KLOCKRENT ATT SNO DIARE NILSSONS LISTA XD HAHAHAHAHAHA!



// qqqq

2009-10-29 @ 18:33:15
Postat av: berta

jag är helt emot dig när det gäller hissar;P

2009-10-30 @ 19:58:42
Postat av: Amalia

Haha,,



Men du är verkligen en kissie wannabe..



Bye ;P

2009-10-30 @ 20:01:02
Postat av: Anonym

Länka till 11 åringens blogg! Vill ha nått att skratta åt!

2009-10-31 @ 19:42:30
Postat av: Maaaria

kan du inte länka till tjejens blogg?xD sökte på dessiessyster men det fanns inte x) men du kanske inte menade bokstavligen .. hehe (a) .

men länka snälla! :D

2009-11-01 @ 12:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0