Cassie min älskling; tack ! <3

Asså shit! Cassie typ feeeehht räddade mig idag.. asså det här är pinsamt att erkänna men jag har lyckats hamna i bråk med mina föräldrar, och jag behöver pengar till smink och smågrejer, liksom tänker inte slösa mina egna pengar! Men jag ville inte fråga, jag menar .. ja.. det kändes fel. Men så kom jag ihåg att jag ska på fest idag! Höstlovet är ju slut snart och så! Shit vad rädd jag blev, inget nytt smiiiink! Så gissa gissa gissa vaaad? Jag rindge min ängel Casandra och berättade det och voila! Jag fick hennes smink som hon inte använder längre, och det är precis dem färgerna jag behöver (satsar på en mycket dyr klänning i riktigt fina höstfärger) . Så jaa, jag fick värsta fina, dyra ögonskuggorna och sjukt bra foundation och fransk dyr läppglans som luktar helt... mmmh.. underbart! Tack gumman du är bäst i världen!


Visst är hon vacker? Sådär smal vill jag också vara! ;o

Och btw, det var någon som hade kommenterat att jag är en riktig "kompis-player" och skiter i mina gammla vänner efter ett tag, what a fuck..? Så inte sant! Idag (som många andra vanliga dagar i mitt liv) ska jag ut och festa med min världens bästa barndomskompis Casandra Holst ;)!


Joakim & hon hemma hos mig igår (a) ,
osminkad sötis på bild (som kommer döda mig när hon ser den här bilden, men det skiter jag i...)

men nu ska jag gå och hämta min Cassie Massie och vi ska fixa i ordning oss , pussy pussy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0