Amelie tycker till

Jag måste bara skriva lite om olika "Kroppstyper" så har kollat runt lite på internet, och hittat olika tjejer / kvinnor med olika kroppar..

Kropp nr 1 - överdrivet kvinnlig




Jag tycker att den här typen är riktigt äcklig, hängpattar som är större än två människo huven? Nejtack!
Positivt: Pojkvännen har mycket att klämma på och brösten klan användas som soffkuddar åt 9 pers.

Kropp nr 2 - kossan


Jag vet inte om jag riktigt kan kalla den här typen för tjock eller fet, snarare som en ko, är en ko tjock eller smal?
Inget av det tycker jag, den har ingen figur helt enkelt!
Positivt: Ja... du vet ju iallafall vad du kan klä ut dig till när det är halloween? Muuu... nöff nöff

Kropp nr 3 muskelberg


Omg, jag säger såhär, spara den där kroppen åt killarna, riktigt fult iuehh!
Positivt: Det är ju alltid bra att vara stark, eller?

Kropp nr 4 stor och mannlig




Det här är inte så hopplöst som det ser ut (haha!) våran lilla (haha igen!) bloggerska kan ju allitid börja träna, precis som hon ska börja med, en personlig tränare kan nog få lårna att bli några storlekar mindre, rumpan lite mer kvinnlig, magen mindre hängig (bilden!) och bäst av allt Kisset, brösten att bli liiiiiite större kanske?
Postivit: med hjälp av lite photoshop kan du alltid få till drömkroppen, right?;)


Kropp nr 5 - smal och nätt


Den här kroppen är ju iallafall lite bättre tycker jag, en modellkropp helt enkelt. Inte riktigt så som jag skulle vilja se ut (eller ser ut..) men ändå, helt okej!
Positivt: Man ser skillnad mellan mannen och kvinnan, till skillnad från några av dem ovan...

Kropp nr 6 - Anorexi


Åh! Det här är sjukt, det här är fult, det här är fel! Ingen ska behöva gå runt och se ut sådär, jag vet inte om det här är photoshop, och jag vet inte heller om tjejen på bilden lever, men jag blir nästan tårögd när jag tittar på det där! Ändå finns det en massa modeller idag som ser ut sådär, är det där verkligen snyggt?
Positivt: Det finns inget positivt i det här, jo kanske att det finns en liten mini chans att överleva?

Kropp nr 7 - fetma


Det där är också helt sjukt hemskt! Det är inte alls bättre än anorexi, det är precis lika hemskt!
Positivt: Det finns inget positivt i det här, det är en sjukdom.

Kropp nr 8 - normal


Ungefär den här kroppen kallas väl normal idag tror jag, jag tycker den är ful, faktiskt! Inte sjuk, som dem två ovan, men ful! Äckliga armar och feta lår..
Positivt: Det negativa med den här typen går väldigt lätt att täcka med rätt kläder och färger!


___________________________________________________________________________________________

Där var några exempel på hur det kan se ut, själv tycker jag nog att 5;an är finast, och 7;an fulast.
Håller ni med?


Kommentarer
Postat av: Hilde

Jag tycker att ettan är fulast och 8an är snyggast!:S mman är ju lite dum om man tycker nåt annat...:S!

2009-10-19 @ 16:35:32
Postat av: Anonym

du är ju fan helt jävla fistad i huvudet .....

2009-10-19 @ 16:42:43
Postat av: fw

Jag undrar om någon skulle kunna hjälpa mig med en header på blogg.se?

Skulle betyda SJUKT mycket för mig om nån kunde hjälpa mig? Kram

Kontakta mej på [email protected]

SNÄLLA!PUSS :D

2009-10-19 @ 18:53:52
URL: http://har ingen ännu
Postat av: belinda

5an snyggast?! ptja om man inte vill ha några bröst så! hahaha

2009-10-22 @ 18:22:33
URL: http://bbelindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0