älskar mitt linne ;d



Kolla, visst var det snyggt? Hihihi, jo tack jag vet! hihi!
Haha min mamma, pappa och Cornelia satt och pratade i köket medans jag satt precis utanför och bloggade förut,

Mamma: alltså Cornelia, du och Amelie borde vara hemma nu i helgen och läsa lite böcker..

Pappa: Ja.. jag håller med! Man kan inte bara springa runt på fester varje dag..

Mamma: Jaa.. då blir det tråkigt efter ett tag..!

Nelia: HHAHAHA, skulle jag och Amie alltså sitta och läsa böcker.. på en helg!?

Mamma: Jaa precis! Ni kan gå ner till biblioteket lite senare och kolla om ni hittar något bra..

Nelia: mhm, och sen går vi till Dissie och tar bilder på hennes näsa och hänger upp på väggarna sen eller?

Pappa: Ehm..

Mamma: När jag var i er ålder älskade jag att läsa!:o Jag förstår inte varför du och Amelie inte ägnar lite mer tid åt annat än bara mode och festande..

Pappa: Och killar.. *flinar*

Nelia: Men åhh, vi älskar pojkar och sex.. *desperat röst*

Mamma: *Suck* När man är i er ålder ska man inte behöva tänka på saker som...

Jag: HAHAHAHHAAHAHAHAHHAH.. kom Nelia, lika bra att dra till Pissie och plåta hennes gråa utväxt!

Hahah alltså! Ibland är vuxna dummare än småungar, skulle jag och Cornelia te.x sitta på bibblan? Yeah yeah right.. hah!
I våran värld..

bibblan = solariumet
skolan = fest
smink = livet

thihi, tänk om jag vore ful.. åhh shit! Hur skulle jag överleva det .. :/
plastikoperationer!
Ja jag skulle nog absolut göra som Pissie om jag också var ful, operera mig!:o


grhh.. nat..


Kommentarer
Postat av: dd

du har så himla bra blogg. Du kommer bli store :D:D:D:D:D:D:D:D

2009-10-11 @ 13:12:27
URL: http://dd
Postat av: Anonym

men visa brösten lite mer eller..?

2009-10-11 @ 16:41:48
Postat av: Anonym

men visa brösten lite mer eller..?

2009-10-11 @ 16:41:49
Postat av: Anonym

din blogg är fett bra:D,

kisse fulsomfan

2009-10-16 @ 14:53:11
URL: http://liiinnnh.blogg.se/
Postat av: Puffinboo

patetiskt eller vad? du tror du kommer bli känd va?...skrattretande

2009-10-19 @ 19:34:28
URL: http://www.metrobloggen.se/fettokissen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0