Shh babe, it's a secret!





Visste ni att...
... jag älskar nitar! Alltså ärligt, det är så himla chick och så sjukt fint tycker jag! Vem har sagt att det är ett "emo mode" att ha nitar? I  nitar! Det är fint på nästan allt, svarta skinnväskor, skor, bälten.. ja.. allt!

Btw! Varför bara köpa svarta nitbälten..? Kollade in några lite annorlunda / mindre "emo" , som den här, bronsfärgade, ååh får det att vattnas i munnen på mig! Ge mig! Haha, den ska jag nog köpa om jag hittar den någonstans!
Och en sak till, jag har sett att det finns att köpa lösa nitar på olika hobbyaffärer, jag har själv ett paket hemma.

Så har du inget att ta på dig, leta reda på ett linne / en kort klänning och sett ett vanligt tjockt bälte runt, piggar upp det hela såå mycket!

Så ja, tummen upp för nitar i höst och vinter, tycker jag! ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie grönberg

Hallå där! Du kanske minns att jag såg dig på stan och frågade om vi skulle ta bild (A) Och då sa du ja (A) den är jätte fin! Jag har den här och har gjort om den till en idolbild (A) får jag skicka in den(A) ? Vilken e-mail har du?:'D Haha (L) jag älskar dig blogg(L)!

Puss puss från Emmie eller Emelie :')!

2009-11-02 @ 20:15:26
Postat av: Emelie grönberg

Hallå där! Du kanske minns att jag såg dig på stan och frågade om vi skulle ta bild (A) Och då sa du ja (A) den är jätte fin! Jag har den här och har gjort om den till en idolbild (A) får jag skicka in den(A) ? Vilken e-mail har du?:'D Haha (L) jag älskar dig blogg(L)!

Puss puss från Emmie eller Emelie :')!

2009-11-02 @ 20:16:15
Postat av: Anonym

shit, förstår varför du så sällan visar ansiktet på bilder, du ser ju ut som hon..som opererade sig så att hon skulle se ut som en katt :O shiiiiiiet, finns bara ett ord för det, och det är GROOSE( äckligt på svenska sucka)

2009-11-02 @ 20:56:28
Postat av: izabel - Göteborgs egna barbie

BABES !



LÄS GBG'S ENDA BARBIE BLOGG, I PROMISE IT'S GONNA BE YOUR DRUG! ;)



WWW.IZABELLUNDKVISTS.BLOGG.SE

2009-11-02 @ 23:36:58
URL: http://izabellundkvists.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är ju liksom inte den enda.. alla fjortisar har börjat med nitar -.-!

2009-11-04 @ 20:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0