Hjälper mamma att julpynta!

Huh! Fatta vaa trött jag är nu, haha !
Har hjälpt mammi att julpynta huset i flera timmar nu...
pappa säger att han ska öva lite på att spela gitarr (viket betyder syssla med julklapparna i våran knasiga familj haha!) så någon hjälp ifrån hans håll har vi inte direkt fått.
Men det är jätte mysigt iallafall! Och imorgon ska det komma några som ska tapetsera om väggarna i några rum, så det står stegar och burkar och grejjer lite överallt, synd, med tanke på att det är första advent imorgon! :)
Men men, fick också en liten present av mamma idag hihi, hon var nämligen ute och shoppade med några vänninor och hittade jätte fint lockigt äkta löshår i en affär. I precis rätt rödbrun hårfärg! Blev jätte glad för det, för jag hatar att stå och locka löshår (kan bero på att jag är kass på det, haha!) så det är jätte bra att allt redan är fixat! :)


Lite dålig bild, tagen med min gamla mobil nyss,
löshåret är egentligen inte lika mörkbrunt som på bilden! =)





& så här ser det ut med vanligt rakt löshår :)

Vad tycks?:d
Lockigt, rakt eller utan?:d

Och förövrigt, ni som tycker att jag ser sådär jäääätte överdrivet hemsk ut, låt bli att kommentera & läsa min blogg? Varför skulle jag bry mig om någon random lite fjortis människa tycker att jag är ful, för? *Suck*
dumma små bloggläsare.. :)

aja nu ska jag och mamma fika, haha och smyga på pappa som "spelar gitarr" aKa slår in julklappar ;D!

puss








Kommentarer
Postat av: Cassie

Nej men åååh så fin du är amie pamie :(

nu blir jag riktigt sotis asso :/

hah varför ser ditt hår så mörkt ut i kameran :O? eller ja på bilderna haha :D<3



/ cas

2009-11-28 @ 19:45:07
URL: http://casandraholst.blogg.se/
Postat av: markus

grr amelie;)

2009-11-28 @ 20:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0