Två Telefonsamtal

* Ring Ring ... *

Jag: vänta lite Sonia, det ringer på andra linjen!
Sonia: okej..

*Svarar*
Jag: hej det är Amelie?
Gammalt ex: hej Ambaby!
Jag: okej, hej?
Gammalt ex: det är jag!
Jag: jaha ..
Gammalt ex: ska vi hitta på något?
Jag: öh, vem är detta?
Gammalt ex: ***** såklart!
Jag: jaha..? jag minns dig inte.. hejdå!

*Tror att jag har lagt på, börjar prata med Sonia igen*

Jag: alltid massa ex som ringer.. alltså vad vill det feta svinet mig, jag har redan en kille! Back off!
Gammalt ex: alltså va?
Jag: DESPERAT! Ett väldigt passande ord..
Gammalt ex: vem är desperat?
Jag: öhum.. Sonia?
Gammalt ex: *****!
Jag: eeh.. öhh.. *Klick!*


Ja som sagt, alla dem där exen som tjatar 24/7, det finns nog ingen eller inget som är jobbigare!

TTYL! ( or maybe not .. )










Kommentarer
Postat av: Anonym

helluuuu fin blogg

2009-12-12 @ 21:00:18
URL: http://pussgurkiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0