Shopping + bfriend

Var och shoppade lite onödiga grejjer med Dellie idag. Det var länge sen så det var riktigt mysigt att vara med henne igen tyckte jag <3.
Sen stack snorungen på sin pianolektion så jag gick hem till pojkvännen och myste..
hihi vi badade bubbelbad hemma hos honom<3.



Läppglans 69 kr
Läppglans 39 kr
Tuperingskam 49 kr
Lösögonfransar 139 kr
Örhängen 45 kr
Spray till håret 35 kr
Shower cream 79 kr


ja lite billigt skit helt enkelt !:)

sen kladdade jag i älsklingens No häfte.. thihi..



Det var min dag det ;d
pusspuss

Kommentarer
Postat av: MiRaNdaA

naaw! jag såg dig och din pojkvän vid ica idag. haha jag vet inte om du såg mig eller inte men jag råkade höra lite av det ni sa iallafall :)

han verkar ju vara en värsta drömkille hahaha :D sånn tur har du!!!

ville gå fram och hälsa för jag är ju en bloggläsare trots allt.. haha men ville inte störa er :$ ni verkade lite upptagna om man säger så hihi.. :$



aja älskar din blogg puss puss!!

2009-12-13 @ 17:29:06
Postat av: emil ;r

oj oj där ser man .... amelie börjar bli kändissss :D hahahha!!:D

amää iallafall.. du o sakke ä fätt hot tillsammans !:)) grattis!!:)))

2009-12-14 @ 16:58:47
Postat av: Amelie

(emil)

Hahaha yea right! (H)

tackar tackar :D hihi!

2009-12-14 @ 17:01:33
URL: http://ameliediamond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0