Mina vänner är för söta ♥

Kollade igenom lite av kommentarerna och såg att min bästa killkompis Timmy hade kommenterat ;



haha så söt han är alltså! :)
detsamma Tim, älskar dig också bästis och du är också jätte smart när du försöker och vill! Puss puss!

Visste ni att nästan alla i min klass faktiskt läser min blogg? Haha det är lite roligt, igår var det en tjej från sjuan som kom fram till mig och bad mig uppdatera oftare.. och jag kände verkligen inte henne så jag bah wtf? hahaha.
Och en till rolig grej är att min bloggadress står på ena sidan av spegeln på en toalett med svart tuschpenna i skolan... hmm? Hahah, jaa jag misstänker för någon av råttorna i min kära klass faktiskt!;)
Men jag älskar dem ändå! Som Timmy, vilken sjukt söt pojk - vän va? Hahaha :'D

Jaja, det var nog det :) !
Vänner som är sådär toppen är nog verkligen det bästa som finns; tack för det mina änglar!

 


Kommentarer
Postat av: Viktoria

haha åh sötnosen är vad han är :D

förresten, jag går på din skola & läser din blogg :'D bara så du vet haha :'D

2009-12-14 @ 20:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0