Halloj!

Nu ska jag till stan med Cornelia, Sofija och Cassie! :)
Gissa vad vi ska göra?
SHOPPA NÖDVÄNDIGA / ONÖDIGA SAKER TILL MOSKVA RESAN 2009 / 2010! För er som inte visste det ska jag och mina kompisar fira nyår i Moskva, Cornelias föräldrars hemstad. Vi ska bo i Cornelias familjshus där, dock utan föräldrarna, hehe ( hennes storebror + co ska också med ).
Osch, jag längtar så det gör ont faktiskt! Russia, here we come! Haha!

Bild tagen nyss, liten del av Sofija och moi!;D



Nu är vi alltså 3 blondiner (jag är en halv, för jag har naturligt blont hår just nu..) och en brunette, hmmh .. ;)







Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg

2009-12-19 @ 22:39:47
Postat av: Anonym

FS SKREV OM DIG!!!!!!!!!!

2009-12-22 @ 23:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0