Förlåt x tusen gånger !

Hej! Förlåt för världens sämsta uppdatering ..
jag håller på att packa väskorna till Moskva, Cassie och Nelia är också här och hjälper mig..
Jusste ja, Cornelia kom hem i Lördags!:) Usch vad stressigt allting är jusst nu.. vi åker till Moskva den 29 December. Men innan dess är det ju julafton och jag har knappt börjat shoppa julklappar, det känns som att julen är lite bortglömd bara för att jag hr tänkt så mycket på nyår istället... men så får det verkligen inte bli!
Imorgon är det måndag och då blir det julshopping i massor efter skolan!
(älskling kommer att vara med och hjälpa mig.. hihi)

aja sköt om er... langar gammal bild också.. (mina bilder vägrar att komma fram...)


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0