Älsklingens jeans

Idag i skolan hände det en lite små flummig grej, jag, Sonia, Mia, Anna och Cornelia satt vid ett bord på rasten och pratade om allt möjligt. På något sätt kom vi in på mig och min pojkvän. Samtidigt satt jag och lyssnade på min mp-3 spelare.

Anna: Ni är verkligen jätte söta tillsammans juee!
Mia: Aaaaa! Han är snygg Amelie! :D
Mia: Hur blev ni två tillsammans?:o
Cornelia: Haha, det är Casandras bror!
Anna: Amelie, hallå? Hur blev ni tillsammans? Sa han att han gillar dig till dig eller vadå..? *slår till mig på armen lite lätt så att jag ska höra*
Jag: Vaa? Aa han hade la fina jeans, hurså?
* Alla fyra stirrar på mig och börjar gapskratta över hela koridoren, det här berättade dem för mig senare  *


Så ja... Amelie ♥ jeans blir det väl i fortsättningen ;) notera! haha.
Påtal om jeans.. hittade det här fotot nyss när jag kollade igenom mina bilder på mobilen, hahaha, helt onödig bild på mina ben, förmodligen tagen hemma hos pojkvännen.





Kommentarer
Postat av: AnOnym!

HAHAHAHHA WHATS UP MED DARGKEDJAN? x'D MHHAHHAHA ! där failade du hårt gumman, riktigt äckligt hårt! ;)

nykn*llad .. ?

2009-12-18 @ 15:21:15
Postat av: Anonym

ööhum, fail på dragkedjan ?

2009-12-19 @ 15:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0