Åhnej men nu får ni ge er...

Ärligt talat nu! Vill ni veta vad jag gör just nu?
Sitter hemma hos mig med Casandra och asgarvar!

Jag förstår inte varför folk alltid ska låtsas att dem vet såååå mycket om mig och mitt liv hela tiden..?!
Jag menar, folk busringer och försöker få mig att säga något väldigt roligt som dem kan lägga upp på youtube, andra kommenterar anonymt om att mina vänner är si och så, säger att dem vet min adress, mobil nr osv när dem egentligen inte ens vet vad jag heter i mellannamn,

och nu är det någon som absolut måste tala om för mig att min pojkvän är otrogen och avslöja hans namn! :)



sweet!
Du har nästan helt rätt!
Min pojkvän kallas för Sakke och är värsta fjortisen.
Dock är han mycket, mycket mer till Cassie än ett strul/ragg, han är hennes bror!:)
Wow har du sett dem på stan?! OJ OJ OJ det var konstigt! Nahhht!

Jaja, nästa gång ni är avundsjuka och vill få mig ledsen (huh?), ta reda på lite mer fakta, snoka, ta smygbilder, starta nya falsksanning .. gaaash! :)







Kommentarer
Postat av: Pontus

oj oj vilken mogen kommentar där alltså.. tycker att alla bara borde hålla käften ibland och sköta sina egna liv!

2009-12-01 @ 17:17:50
Postat av: Anonym

men ahhah ääägd xD

2009-12-02 @ 18:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0