She got her own thing, that's why I love her

Hey readers! Tänkte berätta om en sak som hände mig idag. Var ute på stan (maaaassa fölk ute) med killen, så passerar vi ett gäng ungdomar sådär i våran ålder, kanske äldre. Så äter bägge killarna upp mig med blicken, stirrar ut mina bara ben typ, och en halvfultaskig tjej som sitter med dem skickar vääääärldens bitchblick, jag stirrar ju den ena killen i ögonen (och han stirrar tillbaka) så jag märker inte tjejen. Sen säger min pojkvän att det vat en tjej som var avundsjuk på mig och typ gjorde en förvriden min när jag passerade. Hahaha oj vad vi skrattade. Tyckte att det var lite roligt faktiskt... vilka människor det finns va?!
XOXO ik u love me

Kommentarer
Postat av: LIL' BABUSTYLE - foto, vardag & Akons musik i fokus

Hej! allt bra med dig? :)

2012-06-13 @ 21:04:26
URL: http://babustyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0