Håll gnistan vid liv!

Har du ett förhållande sen flera månader tillbaka? Börjar det kännas helt okej att vara hårig och ospacklad? Det är det också. Men för att hålla gnistan (läs:utséendet) vid liv så gäller det att ibland ha dagar då du visar din pojkvän/flickän att du är TO DIE FOR. Sikta högt, var snyggast!
Jag och min nuvarande (hemligt!!!) ska sova lördag-söndag, och då tänker jag helt klart köra all-in på mitt utséende!!! Här är en lista över hur det hela ska gå till:
Kropp
Peeling av hela kroppen
Bad och dusch
Rakning med rakgelé (ÖVER NÄSTAN HELA KROPPEN!!! Rakgélen gör dig extra len!!!!!!)
Underbart doftande kroppsmör (helst någon lyxigt grädd-variant... mmmmh.)
Manikyr + Pedikyr (svart är förbjudet den här gången!)
Ansikte

Borsta tänderna + ren andedräkt
Skrubb, rengörning, ansiktsmask etc.
Insmörjning
Läppborstning (skönhetstips!!! en vardaglig rutin för mig!)
Insmörjning av läppar (läppbalsam och sedan på med vaselin)
Noppra ögonbrynen (vaxa om det behövs, t.e.x mustach, DOCK DAGEN INNAN! INTE PÅ SAMMA DAG!)
Hår

Tvätta det (med hela kitet ni vet, hårinpackning och balsam)
Föna och styla (värmeskydd, glans)
Borsta försiktigt igenom

Smink

Grund make-up
Rouge
Ögonskugga (natural!)
Eyeliner
Borsta ögonbrynen
Läppfärg / läppglans
Underkläder

Push-up BH och string trosor! Tips: Bor du i en storstad? Haffa några nya på rean, du kommer att känna dig SÅ fräsch och nöjd. Billigt är det också, kan få en BH för 50-lappen och stringisarna för drygt 15 kr!

Smycken

Halsband (markerar din urringning och bröst!)
Örhängen
Ring Tips: Vill du att han ska fria / prata allvar med dig om framtiden (läs:bröllop!!!), ha handen med ringen på väl synlig och vifta några gånger extra framför näsan på honom så att han verkligen lägger märke till ringen, som förståss sitter på RINGFINGRET (dun dun duuun dun *bröllopsmusik* ) tro mig det lär ju funka!!! Gjorde det typ på mig iallafall! 

Kläder
Tänker inte skriva för mycket här. Men smickrande. Bjud på något tajt vettja.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Lycka till tjejer, det här fixar ni!!!;)



Kommentarer
Postat av: Johnny

Push UP-Bh och stringtrosor är väldigt sexigt...Speciellt det sistnämnda! ;)

2012-04-19 @ 20:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0