Tillbaka

Efter att ha rest runt lite här och var i världen är jag tillbaka i Sverige. Känns skönt. :)
Började skolan igen, som alla andra också gjorde, men orkade inte uppdatera bloggen som ni nog har märkt. Phaha.
Nästa termin funderar jag på att flytta till London, vi har släkt där, så skulle kunna bo hos dem och plugga där. Det gjorde jag ju i två år när jag var yngre. :) Jag tror jag var 12 och 13 år... sedan saknade jag vänner och familj i Sverige, och flyttade tillbaka. Men England är alltid det land där jag känner mig hemma.
Hade jag fått välja själv hade jag förståss bott i New York. Finns nog ingen bättre stad. Dock ska man kunna engelska väl innan man bestämmer sig för att flytta dit. ;) Och det räcker absolut inte med halvtaskiga svenne försök.
I miss my english girlfriends Joanna, Melissa, Pibbie and all the other girls from our class! <3

Nåjaa, nu ska jag kila iväg och stoppa in en tampong, hade jag tänkt faktiskt. Om jag vågar. Vi får väl se.
XOXO,
Amiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0