Inte halloween för min del

Som ni kanske redan vet så firar jag ju inte halloween. Eftersom jag inte ser på det som en högtid, och därmed tycker att jag kan ha maskerad och klä ut mig vilken dag som helst, och inte just på halloween. :)
Däremot har jag och mina vänner en grej på nyår... vi "tävlar" om snyggast outfit, och går in helcrazy på nyårs kläderna. Förra året köpte jag en snygg korsett minns jag... hahaha. I år blir det annorlunda.
Tidig ute? Neeeeeeeej då, icke. ;) Vill man vara fin... så ska man vara ute i god tid. Tycker jag. Haha! Jag älskar ju att planera... så tycker att alla dessa förberedelser är ytterst festliga. Hihi!
Alltså... minns att jag inte "vågade" ha högklackat på nyår när jag vart yngre. Eller, jag hade visserligen liiiite högklackat (sådär 6-7 centimeter kanske?). Men liksom snäääääälla, i år kör vi på minst 11, eller vad säger ni!? :D
Och ni långa tjejer... sluta oroa er för att bli för långa. För det blir ni inte. Hahaha!
Sedan ska jag ha maaaaaaaaaaaaaaaassor med färg i år... fy så tråkig jag var för typ sådär kanske låt oss säga (ord-snobben) två år sedan. Hade svart! Med svart glitter! Från ginatricot! Eller gina-är-kåt som jag brukar säga... MÄHÄHÄHÄ. Ni vet ju... nej det gör ni inte. Men ändå!!
Näääääääääääe vet ni vad. Nu ska jag kila iväg... och vattna blommorna... typ. Pussss vi höres!

XOXO, AMELIECAN-PIE

Random bild... på tjejen med mitt drömhår. Någon som vet vem hon är? Är det riktigt hår? Ser så ut... :)

Kommentarer
Postat av: MsSophie

Verkigen fint, långt och friskt :)



/MsSophie

2011-11-07 @ 22:08:41
URL: http://www.improveme.se/mssophie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0