Vi tjejer...

Vi tjejer lär serriöst vara de märkligaste och desperata varelserna på jorden vid vissa tillfällen. Liksom vi kletar på massor av skit i ansiktet för att se bra ut, klär oss i omänskliga skor med en pinne som gör oss längre, använder nånslags tråd-trosa som gräver ner sig i röva på en... vi använder en bh som förvandlar våra hängpattar till kuddar att ha under hakan med mera. Sedan kommer det fram en uberlycklig kille på klubben och tar lite på våra ben, nej men då du! Då slår vi till han på käften så han somnar och aldrig vaknar upp igen. Liksom what? Vem sönder stylar vi oss själva för, egentligen? Kom inte och säg för min egna skull lalalala, ingen och då menar jag ingen kan tycka att det är så vääääääldigt skönt att ha en stålbh, tråd i röven eller käka diareé-framkallande-piller dygnet runt.
Jag kom nyss på mig själv att googla "vilken läppglans smak gillar killar bäst?" LMFAO, HAHAHA. HAD TO LAUGH OUT SO D*MN HIGH! Tha fuck liksom?
Anyways. ^^ böööööööh, sometimes we just try way too hard.
"... More powder? Foundation? Am I pretty enough?"
Btw. Har ni svårt att ta skillnad på de engelska småskitorden "to" och "too"? Såhär lärde jag mig hur man stavade rätt, nämligen den här fräsiga ramsan:
Too drunk to fuck.

Såja, nu lär ni er för en gångs skull, tycker jag!;)
XOXO, Amelie

Kommentarer
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom



Hej! tänkte bara tipsa om att just nu finns fler tävlingar med fina priser på blogg, det finns även en dagens blogg tävling där du har chansen att bli länkad inför mina 200-600 unika läsare/dag så passa på att gå in och anmäla dig kolla i vänsterspalten så hittar du tävlingarna:)

Annars kanske du vill göra ett bloglovin byte?;)

kram

2011-07-23 @ 17:34:20
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: iiiden med 3 i

hahahah go tjej här!

2011-11-08 @ 19:57:07
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0