Ingen på denna jord.

Några sanningar som gör mig mänsklig.
- Jag är singel, och så länge jag vet är det ingen kille som har försökt att få mig heller, och det är bra. LET ME BREATH!!
- Mitt hår är risigt, så jag har bokat en frisör tid på måndag.
- Jag lyssnar på olika musikstilar, även gamla låtar.
- Min kamera har just pajjat, och jag är för lat för att köpa en ny.
- Mina naglar är inte alltid fixade.
- Jag börjar få panik. Sommaren får inte vara slut än. Snälla Snälla Snälla. Måste. Utomlands. NU.
- Jag sommarjobbar.
- Jag skulle bli ledsen om någon sa att min näsa var för stor, för bred, för liten, eller för ful. Helt enkelt. Näsan är mitt enda komplex... gillar inte näsor, de är ansiktets mittpunkt, och de är aldrig perfekta. Inte på någon.
- Jag redigerar mina bilder. Inte alla dock.
- Jag har inte alltid rena underkläder.
- Ibland får jag ryck, damp, och allt vad det heter. Då skriker jag tills det känns som att min hals blöder. Men blodet är osynligt. Det rinner inte iväg. Det bara är där.
XO XO, Amelie.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gör du för att känna dig riktigt fräsch? Typ steg för steg... vore kul å veta! :') Kramisar från Melinda!

2011-07-10 @ 19:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0