Gamla bilder

Bästavän



Bästis & jag (fy, så gammal...)





Jag i lugg






London! :)



Det närmaste jag kom i min fjortisperiod (att rulla upp linnet var obligatoriskt, annars syntes ju inte navelpiercingen)



Jag och Cornelia...... saknar!



en bild ifrån Casandras blogg... tror jag. Jag till höger iallafall.



Min pojkvän, så fin han är va? <3



Jag, smygfotad på fyllefest. :)



Sjukt snygg... Trodde. Jag. Att. Jag. Var. :)



Haha, flummiga Cassie i farten... Hon är på språkresa just nu. I miss you...



??????



Casandra och jag hade bloggfajt. :) Då kom dessa bilder upp på min blogg... heeeelt oväntat.



Bästis och jag. :)



Suparn nr.1 Amelie Diamond



Sådanna här outfits började ploppa fram. Vem trodde jag att jag var?

Och så sist men inte minst. My bad romance.







Bli aldrig kära på semester. I allafall inte i en idiot. 'Cause he's only gonna break break your break break your heart. Tur att taturingen var henna, som smälte bort och försvann in i blodet efter ett tag! :-)

PÅTAL OM SIST, MEN INTE MINST:







HAHA, ni får ta och ursäkta mig! :) Men man bör tänka på att bilder på internet aldrig försvinner. :)
Sist men inte minst, hehe, någon som kan få triss i det?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0