Braids

Imorgon ska jag ha flätat hår på jobbet. Kände att det vart ett stort skrikande K på föregående mening. Det är iallafall väldigt fint med flätor, när de är gjorda på ett snyggt sätt, tycker jag. För att undvika den barnsliga looken brukar jag ruffsa till lite i håret, och låta luggen samt några slingor få fladdra fritt. Undvik dock att ruffsa till håret för mycket om ditt hår är frizzigt eller slitet, för att undvika fjortislooken. Om ditt hår är torrt och slitet så bör du satsa på att använda lite wax och silkesdroppar i längderna istället, för att det "lugnar ner" ditt hår och gör så att det ser mjukare ut.
Annars så tycker jag att det är superhett med välplattat och glansigt hår. Men snälla tjejer, tupera inte.
Tänk mer åt Gwyneth Paltrow hållet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0