Svar på tal; knäppa kommentarer ...

Postat av: isa q
Är det sant att du och Sakkarias har gjort slut?

Hej fina Isa! Nej detta är inte sant, var har du hört det? *Haha* We belong together, didn't you knew?

Postat av: emelie ;d
äntligen har du gjort slut med din pojkvän!!! nu är han min! :'D ville bara säga det ;)!! kram!<3

Hej fina Emelie! Jag kan tyvärr inte dela din glädje *buhu* Du kanske vet hur tokiga vi tjejer blir när vi är svartsjuka och rädda att någon ska ta våran pojkvän ifrån oss? Så behöver jag inte känna det! :) Kram på dig!

Postat av: Jonas (en kompis till sakke)
Skönt att han dumpade dig din lilla *PIP*. *PIP*unge alltså.

Hej fina Jonas! I vilken värld är du kompis till min pojkvän, och vilket språk pratar ni på? :) *hehe*

Postat av: beeeeeerifjant
Berifjant är en fjant la.. la..lalalalal.. berifjant.. åaahadggw.. vi höööööör ihop.........

Hej fina... *hmm*
HAHAAHAHAHAH... var bara tvungen att ta med den här kommentaren, jag fattar inte ett skit??:D

____________________________________________________

Ville bara ha klart för er att jag och min älskling fortfarande är tillsammans, och be er att sluta kommentera såhär patetiska kommentarer (förutom den sista, hehehehe, min dryga humor)


 

(klicka HÄR för att komma till honeys blogg!)

kommentar från mig efter att jag fick se bilden "det är så konstigt med dig Sakke, du får mig att le till och med när vi kysser varandra.." <3

Kommentarer
Postat av: Ssssssilvia

orkaaaa alla som skriver så!

shit asso, avundsjuka på hög nivå..? ^o)

2010-05-12 @ 11:43:45
Postat av: lovisa.

Jätte söta tillsammans ju! <3

2010-05-12 @ 11:44:35
Postat av: Minaskorääfinaw o.o <3

asså allvarligt :< han är så fiwwn din lilla kille allså :< Buuhww vill ha han :G hhaaha (A)

2010-05-12 @ 13:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0