Sakkarias här!

Hejsan! ;>
Sakke-tha-man är här! Heh. Det är såhär att från och med nu kommer det bara vara jag som bloggar på Amelies blogg förstår ni!
... nej jag skojar faktiskt! Min söta älsklingsflicka sover här brevid mig just nu, så jag tänkte bara snoka lite i hennes laptop. Ni vet ju hur det är? Man hoppas på att hitta något som man egentligen inte vill hitta.. nej, usch, jag skämtar -igen! Blir lite konstig när jag är trött .. :s
Nu har jag alltså chansen att skriva PRECIS-VAD-SOM-HELST på Amelies blogg.. för hon sover och ni ska hålla tyst ;);););)...
usch, man kan nästan tro att jag typ skriver i sömnen eller nåt? o.o
Men nae - jag har bara tråkigt för min tjej sover! :<

btw.. jag har märkt flera har kommenterat på min blogg och mer eller mindre frågat varför Amelie och jag är tillsammans (ööööööööööööööööhm, jag vene!? = nja..) och skrivit att vi är så olika och så vidare och så vidare... och jag bara satt där och bah undrade vart ni fick all denna information ifrån? Om att vi är si och att vi är så, menar jag.. för jag själv tycker att jag och Amelie är väääääldigt lika inuti. Eller alltså, vi har samma drömmar, vi tänker på samma sätt och saker och ting och såvidare och såvidare.
Åh.. känner mig för trött för att förklara det här egentligen .. (A)
men vi kan väl säga såhär, vi är inte perfekta utan varandra, men tillsammans blir vi helt amazing!
Jo men alltså det är sant.

... i vilket fall så ska jag sova över hos Amelie idag, och jag gissar på att sötnosen kommer att försöka smussla in på sin blogg när jag inte ser på morgonen (det gör hon aaaalltid när vi ska äta frukost med hennes föräldrar -.-) så jag tänkte bara att hon skulle få se det här inlägget och förhoppningsvis bli på bättre humör än vad hon var nu innan hon somnade..


Jag vet att du är sjuk nu Amelie lilla gumman och vill bara säga att du inte ska behöver vara orolig för att jag är besviken eller ledsen på något sätt. Jag lovar dig att det här är helt okej och att jag förstår att du inte orkar mycket ikväll! Saken är den här, att jag älskar dig och kommer alltid att älska dig i alla lägen. Du är verkligen det bästa som har hänt mig på väldigt länge.. jag vill bara påminna dig om att du aldrig behöver säga ordet "förlåt" till mig, och jag vill bara tacka dig för att du får mig att le som en galning vareviga dag!
Du är en av anledningarna till att mitt hjärta slår.

Ameliediamond <3 Sakkarias Holst 



Kommentarer
Postat av: elisabeth :)

Aaaaaaaaaaaaw how sweet :o :D!

2010-05-12 @ 23:45:40
Postat av: ~ yasmine

Se killar, det är såhär man gör sin tjej glad!;) inte genom att säga att vi är sexiga och så vidare och så vidare..

om jag skulle välja en kille som har bäst pojkvänsmaterial skulle det vara du, och sämst skulle vara HUGO ROSAS (<--snuskgubbe..?)

2010-05-13 @ 11:03:00
Postat av: Cassie

naaw :)

2010-05-13 @ 13:24:38
URL: http://casandraholst.blogg.se/
Postat av: Anonym

säker på att han inte är gay eller nåt?:o så perfekt pojkiiii :pppp

2010-05-17 @ 19:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0