Min skolavslutningsklänning har kommit...

... desvärre är den väldigt kort på mig! Jag vet vad ni tänker "du är ju kort själv?!", men trots mina 1.60 cm så sitter den faktiskt kortkortkort på mig... :o fattar inte hur dem tänker, men den klänningen täcker preeecis (och då menar jag verkligen precis) min rumpa!
Vet faktiskt inte om jag ska skratta eller gråta.. Vad skulle ni gjort? Tänk er själva, ni har beställt den mest perfekta klänningen från London och så kommer den och.. paff, den är för kort! :( Buhu! Jag deppar!'
Vill jätte gärna visa er en bild på den klänningen iallafall, men jag kan inte. Vill ju inte att någon ska veta vad jag ska ha på skolavslutningen.
Men kan lägga in ett litet "smakprov" på hur den ser ut...


Mischa Barton och klänningen. Alltså ååååh ni skulle bara se vad fin den är utan cencursaken! Den är verkligen annorlunda. VERKLIGEN annorlunda, haha. Dock köpte jag den inte i gul utan i en annan färg.

HELP ME! Ska jag köra kortkort på skolavslutningen?!

Kommentarer
Postat av: mikaéla

Surt.

Vilken färg köpte du?

2010-05-19 @ 14:44:55
Postat av: Anonym

sålänge den inte visar aset så kör hårt?:O

2010-05-19 @ 16:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0